Home » » Video Pelajar Sekolah Sekarang??

Video Pelajar Sekolah Sekarang??



Memang sedih!!!! bukan niat untuk memalukan sesiapa namun video ini membuktikan tahap sosial disekolah perlu dipantau.Jika tidak ambil tindakan lebih awal pekara lebih buruk akan berlaku  dalam video ini anda dapat melihat perbuatan tidak senonoh pelajar lelaki tersebut dikhalayak ramai tanpa ada seorang pun yang datang menegur


Disebabkan tidak tahan dengan sikap pasangan tersebut rakan pelajar perempuan itu bertekad merakam aksi tak senonoh mereka dikhalayak ramai.Kami tidak pasti sejauh mana tahap maruah mereka yang sanggup berkelakuan sedemikian untuk dirakam.

Dalam video dibawah memaparkan pelajar lelaki membuat sedang melakukan sesuatu pada pelajar wanita tersebut kemudian mereka berkucupan tidak cukup dengan itu pelajar lelaki tersebut menarik tangan kekasihnya dipehanya.

Video tersebut memaparkan aksi seorang pelajar lelaki sedang melakukan sesuatu kepada dada pelajar perempuan tersebut. Kemudian mereka mula berkucupan, dan kemudiannya pelajar lelaki tersebut menarik tangan temannya itu di pehanya.

Menurut blog myinfo4u.net Sekolah yang terlibat dalam video ini Sebuah Sekolah Menengah di terengganu




lihat video disini



0 comments:

Post a Comment